5 жовтня
Модуль 9 - 10
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання . Проаналізували шляхи здійснення диференціації учнів. Створили форму учнівської спярмованості . Обговорили , як можна використовувати різні технічні постановки запитань . Створили презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів.
Модуль 9 - 10
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання . Проаналізували шляхи здійснення диференціації учнів. Створили форму учнівської спярмованості . Обговорили , як можна використовувати різні технічні постановки запитань . Створили презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий